Vitec driftservice – felanmälan

1134_verktyg_driftinformation

VITEC DRIFTSERVICE – FELANMÄLAN

Arbetet med att förbättra kvaliteten för våra tjänster pågår ständigt. Genom till exempel automatisk övervakning av Vitec Driftservice, säkerställer vi att tillgängligheten av tjänsten alltid är hög.
Dock går det inte alltid att förutse alla typer av problem som kan uppstå. Ibland är det du som kund som först märker av ett eventuellt problem. Upptäcker du att du har problem med att nå ditt mäklarsystem felanmäler du enligt nedan.

Rutiner vid felanmälan
Normal kontorstid, vardagar kl. 09.00-17.00:
Kontakta vår Produktsupport,
support.maklare@vitec.se eller 08-56 255 100.

Utanför kontorstid:
Du som är kund har tidigare fått en länk till ett webbformulär där du gör din felanmälan. Felanmälan som görs här kommer generera utryckning av beredskapspersonal, som direkt påbörjar en felsökning.
Inloggning sker med samma uppgifter som används vid inloggning till ditt mäklarsystem.

Observera att felanmälan på sidan enbart kan göras för ärenden som rör Vitec Driftservice och Vitecs driftmiljö. Missbruk av felanmälan kommer att beivras eftersom en felanmälan leder till utryckning av jourpersonal. Vi har därför tagit fram en felsökningsguide där du enkelt kan säkerställa att felet ligger hos Vitec innan du gör din felanmälan.

VITEC MÄKLARSYSTEM

Telefonnr: 08-56 255 100
E-post: support.maklare@vitec.se